Hvem samarbejder vi med

Dagplejen: Dagplejen har fast besøgsdag en dag i ugen. Vi tilbyder ligeledes gæstepleje.

Skoler:
Siden 2007 har vi i Koldby haft et formaliseret samarbejde med skolen – Den Røde tråd. Vi afholder div. fælles arrangementer, så som Store legedag og fernisering på skolen. I vinterhalvåret låner vi gymnastiksalen. Fra januar til marts skemalægger vi, hvilke fælles ting vi gør, så overgangen til Skoleintro bliver så nem som muligt for børnene. Vi skiftes til at være på besøg hos hinanden og
børn og voksne kender hinanden, og omgivelserne er kendte for børnene. Ca. 1 mdr. før start i
Skoleintro afholder vi overleveringsmøde, med relevante partnere.

PPR: Vi samarbejder med Thisted kommunes PPR afdeling, som yder konsultativ bistand. der afholdes kompetenceteammøder, sagsteammøder og arbejdsmøder. Den Pædagogisk konsulent fra PPR, tilbyder Åben Rådgivning en gang om måneden. Her har forældrene mulighed for en snak om stort og småt, uden der registres noget.

De øvrige institutioner:

Vi samarbejder med institutionerne i Sjørring, Snedsted, Hundborg, Boddum, Bedsted, Vestervig og Hurup, som vi også har fællespasning med de 3 dage op til påske og i uge 29 og 30.